jueves, 21 de abril de 2011

anna clares caminito

Hola amics (com comença el meu pare) vaig a comentar una mica com es el camí.El primer dia crec que va ser bastant chulu, ja que la novetat i la falta d'experiència fan que sigui un dia singular.El primer tram s'et passa ràpid ja que estàs pendent dels segells i travesses rius i boscos.En canvi els últims kilòmetres s'et fan més pesats perqué estàs pendent de quan pots arribar al alberg.El segon dia ens va ploure al principi i la pluja és l'enemic principal d'un peregrí, que si els dits mullats, el xof xof de les botes, la incomoditat...El dimecres va ser la etàpa més llarga, 31 kilòmetres.Al principi anavem frescos,explicant o escoltant històries,cantant...Però als últims 10 kilòmetres va caure la del pop,va granizar i tot!!!La bea i el guille van fer una carrera, però jo em vaig quedar pel camí..Avui a sigut més com un paseig, ja que nomès feiem 18 kilòmetres,i em dinat al albergue i tot.A mi m'agrada més quan surts al matí recent esmorzat i sents l'olor del bosc i el ocells cantar...Voleu un concell??Jo crec que si vas explicant o escoltant històries,cantant cançons o explicant xistes el temps s'et passa més ràpid i a més a més no penses en les bullofes o el mal que tens.També sé que el menjar està bonissím( barretes de xocolata, oreos,filipinos,xuxes...)però cal repartir-lo per tot el tram.AH i porteu càmera vistes i animals d'aprop.
anna clares

No hay comentarios: